Dahua 'van Made in China naar Innovated in China'

29 August 2017

Dahua Technology presenteert 'van Made in China naar Innovated in China' op China Finance Summit

Hangzhou, China / 18 augustus 2017 Onlangs werd in Beijing de "6e China Finance Summit" gehouden, een van de meest invloedrijke forums over de Chinese economie. Tijdens de top heeft de algemene directeur van Dahua Operation Management Center, de heer Li Teng, een voornaamste toespraak gegeven over de paradigma slag van "Made in China" naar "Innovated in China" met behulp van AI (artificial intelligence) applicaties als voorbeelden.

De topconferentie van China is in 2012 begonnen door talrijke financiële en massamedia-instellingen. De top van dit jaar is de thema 'De Nieuwe Chinese Economie: Transformatie en Verandering' en verzamelt meer dan 800 vooraanstaande vertegenwoordigers op het gebied van zaken, economie, media, ondernemers en jongeren om hun industriële ervaring samen te vatten en samen uitdagingen en ontwikkeling in de gaten te houden.

De heer Li Teng presenteerde de "van Made in China tot Innovated in China" keynote speech.

In zijn keynote speech vertelde de heer Li Teng over de opkomst en prestaties van de Chinese ondernemingen onder de strategische achtergrond van "Made in China 2025". Van 2008 tot 2016 is de totale investering van China in R & D gegroeid van 457 miljard RMB tot 1,544 miljard RMB, een stijging van 237,86%. Volgens de Global Innovation Index 2017, die door WIPO (World Intellectual Property Organization) samen met Cornell University is uitgegeven, is China nu op de 22e plaats in de totaal 127 genoteerde landen.

De heer Li Teng verklaarde dat China nu de wereld in bepaalde sectoren van de industrie leidt, zoals mobiel internet, hogesnelheids-spoor en videobewaking. Hij vertoonde Dahua's succes om wereldberoemde grootschalige projecten zoals de Rio 2016 Olympische Spelen, de 2016 G20 Hangzhou Summit en de World Internet Conference in Wuzhen te beheren als voorbeelden van de toepassing van Dahua's grote data, AI-deep learning, IoT en andere slimme technologieën om belangrijke gebeurtenissen te beschermen.

De toespraak van de heer Li Teng benadrukte het belang en de mogelijke wegen voor Chinese bedrijven om te transformeren van "Made in China" naar "Innovated in China". Met een missie van 'Safer Society, Smarter Living' blijft Dahua zich richten op 'Innovation, Quality and Service' om te investeren in innovatie en kwaliteit om producten en diensten van wereldklasse aan klanten te leveren.