Dahua Technology lanceert ePoE IP systeem

03 July 2017
Dahua ePoE IP-systeem ondersteunt maximaal 800 meter tussen de ePoE-camera en de ePoE-netwerkschakelaar of ePoE NVR met ingebouwde schakelaar.

Dahua Technology lanceert ePoE IP-systeem

HANGZHOU, China / 03 juli 2017 Dahua Technology Co., Ltd, de toonaangevende leverancier van oplossingen in de wereldwijde videobewakingindustrie, heeft de lancering bekendgemaakt van een systeem van uitgebreide apparaten voor Power over Ethernet (ePoE), waaronder camera's, netwerkswitchs en netwerk recorders. Dahua ePoE IP-systeem ondersteunt maximaal 800 meter tussen de ePoE-camera en de ePoE-netwerkswitch of ePoE NVR met ingebouwde switch. Het verslaat de beperking van traditionele Ethernet en POE (beide beperkings kabelafstanden tot 100 meter tussen netwerkpoorten) en elimineert de noodzaak voor Ethernet-uitbreidingsapparaten of aanvullende netwerkswitchs.

Producteigenschappen

Dahua biedt de volledige oplossing voor ePoE IP-systeem, inclusief IP-camera's, NVR's en Netwerk-switches. Het systeem heeft de volgende kenmerken:

1. Uitgebreide PoE-transmissie: 800m, 10Mbps, 13W of 300m, 100Mbps, 25,4

2. Automatische opstelling, plug & play

3. Perfect voor analoge IP-migratie: IP video, audio, controle en voeding (4 in1) over coax kabel; met LR1002 ePoE naar BNC adapter

ePoE-serie netwerkcamera's

De IP-camera's van ePoE-serie worden in juli 2017 vrijgegeven. Ze omvatten resoluties van 1080P tot 4K, en hebben rijke selecties van cameraformfactoren (box, bullet, dome, eyeball) en lenstypes (variofocale, vaste lens) kan voldoen aan de meeste toezicht eisen. Bovendien, als subcategorie van Eco-savvy 3.0-serie, erfen ze alle softwarefuncties van producten van Eco-savvy 3.0-serie, zoals Smart Video Detection (Tripwire, Intrusion, Abandoned / Missing Detection), Gezichtsdetectie en Smart H. 265+ codering. Het is een goede keuze voor installateurs met transmissie behoeften op lange afstand.

ePoE-serie network recorders

De ePoE-serie netwerkrecorders worden in september 2017 geintrodcueerd. Ze hebben 8 groene ePoE-poorten die lange afstand PoE-transmissie (300m @ 100Mbps / 800m @ 10Mbps / EOC) ondersteunen bij aansluiting op ePoE-camera's. Er zijn 3 modellen met 2/4/8 SATA poorten respectievelijk voor verschillende opslagcapaciteit. Een geavanceerde H.265 chipset is geïmplementeerd om 4K & H.265 decodering te ondersteunen bij een weergave tot 16ch @ 1080P of 4ch @ 4K live weergave. Als een subcategorie van Pro-serie NVR, verovert het alle softwarefuncties van de producten van NVR5000-4KS2-serie, zoals Smart Video Detection, Gezichtsdetectie, Smart H.265 + -codering, ANPR, POS en custom split. Het is compatibel met standaard Ethernet- of PoE-camera's en -schakelaars, perfect voor migratie van bestaand systeem.

ePoE-serie netwerkswitch

De ePoE-netwerkswitch PFL2106-4ET-96 is in november 2016 vrijgelaten. Het beschikt over 4 ePoE-poorten die lange afstand PoE-transmissie (300m @ 100Mbps / 800m @ 10Mbps / EoC) ondersteunen bij aansluiting op ePoE-camera's. Het ondersteunt plug-and-play en geen configuratie die nodig is om de lange afstandstransmissie te realiseren. Daarnaast aanvaardt de ePoE-serie netwerkswitch een industrieel ontwerp met een breed gebruikstemperatuurbereik (-30 ° C ~ + 65 ° C), waardoor de kosten verder worden bespaard door de behoefte aan een apparatuurruimte te elimineren. Bovendien is het ook compatibel met de niet-ePoE IP-camera's (100m @ 100Mbps).

Toepassingsscenario's

Voor het bewaken van grote ruimtes, zoals een groot magazijn, parken, tuin- en parkeerplaatsen, zijn de camera locaties verspreid en ver van het controlecentrum, meestal verder dan 100 meter. De conventionele aanpak is het toevoegen van repeaterapparatuur om de transmissieafstand te verlengen. Dit zou echter de kosten van apparatuur en installatie verhogen. Een separate voeding en aansluitdoos zal nodig zijn om de repeater te installeren. Het maakt het ook moeilijker te onderhouden en verhoogt het risico op productfalen. Als alternatief is er ook een vezel-optische zendontvanger voor transmissie over lange afstanden beschikbaar. Echter, glasvezelkabel moet worden geïnstalleerd en het vereist een stroomvoorziening aan de camerazijde om de glasvezel zendontvanger en de camera aan te zetten. Dit is een groot probleem als u een paar installatiepunten over een grote ruimte hebt. Dahua ePoE IP-systeem biedt een zeer eenvoudige en effectieve oplossing. Dahua ePoE ondersteunt maximaal 800 meter via de traditionele Cat5 ethernetkabel. Het vergemakkelijkt de netwerkconstructie aanzienlijk omdat er slechts één kabel nodig is om van de front-end naar de back-end apparaten te verbinden, wat resulteert in hogere betrouwbaarheid en lagere installatie- en onderhoudskosten van het gehele systeem.

Voor de migratie van analoge surveillance systeem naar IP, kan de hergebruik van bestaande coaxiale kabel de installatiekosten aanzienlijk verminderen. Een goede oplossing moet 3 problemen aanpakken: pas het IP-videosignaal en de RJ45-verbinding aan op de coaxiale kabel, ondersteun de lengte van de coaxiale kabel zoals het is, stuur de stroom over de coaxiale kabel. Het IP-systeem van Dahua ePoE adresseert hen allemaal en maakt het makkelijk om de bestaande coaxiale kabel opnieuw te gebruiken om IP video uit te voeren. Power over Coaxial Extender LR1002 verbindt met Ethernet poort van IP-camera of netwerkswitch aan het ene uiteinde en verbindt met BNC-connector van coaxiale kabel aan de andere kant. Dahua ePoE IP-systeem ondersteunt transmissie tot 1000 meter boven de RG59-coaxiale kabel bij 10Mbit / s bandbreedte, en levert PoE power aan de IP camera. Dit is een eenvoudige en effectieve oplossing die een naadloze plug and play oplossing levert. Het kan de kosten van analoge naar IP-migratie aanzienlijk verminderen.

De ePoE-technologie van Dahua aanvaardt geavanceerde 2D-PAM3-coderingsmodulatie van de fysieke laag en realiseert volledige duplexoverdracht over 800 meter bij een snelheid van 10 Mbps of 300 meter bij de snelheid van 100 Mbps via Cat5 of coaxiale kabelmedia. Dahua ePoE technologie biedt een nieuwe manier om lange afstand transmissie tussen IP camera en netwerk schakelaar te bereiken. Het maakt het flexibeler toezicht systeem ontwerp mogelijk, verhoogt betrouwbaarheid en bespaart bouw- en bedradingskosten.