Dahua Retail Solution

26 June 2017
Dahua Retail Security verbetert de klanttevredenheid, beveiligt de winkelomgeving en optimaliseert de bedrijfsresultaten.

Dahua Retail Solution

HANGZHOU, CHINA / 26 Juni 2017. Terwijl het online winkelen zich razendsnel ontwikkeld via de PC en mobiele apparaten zijn het met name de fysieke retailers die voor grotere uitdagingen komen te staan. In een fel concurrerende markt worden de klantenkring uitgebreider en de loyaliteit van deze klantenkring behouden, steeds belangrijker. Dit is tegelijkertijd heel moeilijk. Een aantal andere belangrijke focus punten van retailers en winkelketens zijn het verbeteren van de klanttevredenheid, het maximaliseren van transacties per klant, het waarborgen van een veilige omgeving en het verminderen van onnodig verlies.

Dahua Retail Security Solution

Dahua Technology, een wereldleider van intelligente video surveillance producten en oplossingen, heeft de Dahua Retail Security Solution gelanceerd. Dahua Retail Security verbetert de klanttevredenheid, beveiligt de winkelomgeving en optimaliseert de bedrijfsresultaten - die OPEX laag houden, de efficiëntie van de winkel verbeteren en de winst verhogen. De oplossing is aangepast voor u.

Technische Highlights

People Counting & Height Detection De 3D Camera biedt people-counting en hoogte detectie functionaliteiten. Het berekent het inkomend- en uitgaannd klantenverkeer bij de ingang van de winkel en ondersteunt de uitvoer van dagelijkse / maandelijkse / jaarlijkse rapporten, die zeer waardevolle gegevens bieden als referentie voor toekomstige bedrijfsbeslissingen.

POS (Point of Sales) integratie De video feed en bijbehorende POS informatie kunnen gelijktijdig getoond worden, zowel in de real-time als in de afspeelmodus. Tekst zoeken wordt ondersteund om specifieke bestelling en bijbehorende video-opname data te halen.

Super WDR Dahua Ultra Smart-seriecamera's zorgen voor een 140dB breed dynamisch bereik voor het verkrijgen van een kristalhelder beeld zelfs in hoog contrast, zonnige omgevingen. Bekijk de in- en uitgang van winkels duidelijk onder verschillende omstandigheden, dag of nacht.

Heat Map Fisheye-camera's bieden Heat Map-functionaliteit voor gebieden in de hele winkel, waardoor bedrijven kunnen deze kunnen analyseren en aanpassen aan het klantenverkeer. Een fisheye-camera kan vanzelfsprekend ook beelden op de winkelvloer vastleggen.

Dewarping Modes Dewarping modes zorgen ervoor dat fisheye camera’s op de monitor een volledige weergave van de winkels weer kunnen geven. Een fisheye camera heeft een gezichtsveld dat overeenkomt met 8 standaard camera's.

Corridor Mode De corridor-mode is geschikt voor smalle winkelgangen, waardoor met minimaal gebruik van de camera hetzelfde gebied gecontroleerd kan worden.

Toepasbare gebieden

Entrance Port People counting & Height Detection helpt retailers om klantenstroomgegevens te genereren, waardoor ze de klantenstroom beter kunnen beheren volgens de data, net als een e-commerce storefront.

Store Floor Als een belangrijk centrum van de winkelervaring en het klantenverkeer, heeft de displayruimte een gedifferentieerde bezoekersstroom en vereist veel inspanningen bij het vaststellen van beveiligingsmaatregelen. Monitoring hiervan draagt bij tot de vermindering van diefstal van producten waardoor een betrouwbare winkelomgeving wordt verleend. Intussen helpt bezoekersstroomdata de winkeliers de spreiding van de bezoekersstroom te begrijpen, zodat ze de tijd van verblijf van klanten in de winkel en bezoekersstroomdekking kunnen verlengen door goederen en planken te herschikken.

Checkout Counter Klantengeschillen en verkopersfraude komen vaak voor bij de kassa. HD-video-, audio- en POS-overlay kan de oorzaak van problemen verbeteren.

Store Room Starlight-camera's zorgen ervoor dat uw magazijnruimte 24 uur per dag zorgvuldig wordt gecontroleerd, de camera’s presteren onder alle lichtomstandigheden en verminderen de kans op berovingen. Dag en nacht zorgen starlight camera's voor een volledige dekking van de magazijnruimte, om zodoende diefstal te verhinderen.

Office DSS business analyse applicatiescenario's worden voornamelijk gebruikt om retailers te helpen de winkel efficiënter te beheren met waardevolle gegevens. Het maakt gebruik van gegevensverwerking om tijd- en loonkosten te verminderen en vertrouwt op visualisatie van diverse gegevens om een intuïtief inzicht te krijgen in de vorige en huidige status van de winkel, evenals de toekomstige trend.

Remote Access Tegelijkertijd kunnen managers met op afstand toegang verkrijgen tot de beheerdersclient in Dahua DSS (Dahua Security Software). Hier kunnen zij de laatste winkelinformatie bekijken en toegang krijgen tot video via mobiele apparaten, zelfs op (zaken)reis.

De Dahua Retail Security Solution biedt meer details zonder blinde plekken om de veiligheid van uw werknemers, klanten en eigendommen te waarborgen. Het helpt ook waardevolle statistieken te genereren om u te helpen toekomstige bedrijfsbeslissingen te maken. Het is kosteneffectief, aanpasbaar en cross-functioneel, en is een ideale oplossing voor winkelbezitters en keten winkelbedrijven. Met een missie van “Safer Society, Smarter Living” blijft Dahua zich richten op 'Innovatie, Kwaliteit en Service' om partners en klanten over de hele wereld te dienen.