Dahua & Milestone

20 May 2017
Dahua heeft aangekondigd dat de volledige range van penta-brid video recorders (XVR) zijn geintegreerd met Milestone XProtect Video Management Software.

Dahua’s volledige range van Penta-brid Video Recorders (XVR) geintegreerd met Milestone XProtect VMS

HANGZHOU, CHINA / 20 mei, 2017 Dahua Technology, een van de leidende producenten en leverancier van intelligente security surveillance producten  en oplossingen heeft aangekondigd dat de volledige range van penta-brid video recorders (XVR) zijn geintegreerd met Milestone XProtect Video Management Software (VMS).

Dahua XVR is een nieuw ontwikkelde HD video recorder welke is gebaseerd op de leidende open structuur uit de industrie welke compatible is met meerdere access technologieen. Het is de beste oplossing om bestaande video surveillance systemen te upgraden. De XVR support 4 mainstream analoge camera types in de markt, niet alleen de traditionele CVBS (analog) maar ook de HDCVI, AHD en TVI en ook de IP camera. De XVR herkent het signaal formaat van de camera automatisch, van Dahua cameras maar ook van camera’s van derden. De plug&play maakt de bediening een stuk gebruiks vriendelijker en eenvoudig. Al deze features maken de XVR een echte Penta-brid video recorder.

Milestone Systems is opgericht in 1998 en is inmiddels een globale industrie leider op het gebied van open platform IP video management software. Het XProtect platform levert een krachtige surveillance dat erg makkelijk is in gebruik, betrouwbaar is en zich bewezen heeft naar duizenden klanten wereldwijd waarbij de software is geinstalleerd. Dit is met support voor de breedste keuze van hardware en integratie met andere systemen. XProtect levert de beste oplossingen voor de video-ingestelde organisaties – beheerst risicos, beschermt mensen en goederen, optimaliseert processen en reduceert kosten.

Op dit moment zijn de Dahua IPC, NVR, XVR en thermische cameras allemaal geintegreerd met het Milestone platform. Het Milestone platform stelt de Dahua XVR in staat om gevorderde prestaties te leveren zoals live-video, bewegings detectie, edge storage en PTZ controle. Continue samenwerking met ‘swerelds befaamde VMS platform ondernemingen zoals Milestone ligt volledig in de lijn met Dahua’s waarde op het gebied van Open en Integratie. Met een missie voor “Safer Society, Smarter Living” blijft Dahua focussen op “innovatie, kwaliteit en service” waarmee klanten en consumenten ovet de hele wereld worden voorzien.