Dahua integreert QNAP NAS-systeem

24 August 2017
Dahua heeft aangekondigd dat zijn netwerkcamera's Eco-Savvy 3.0, H.265 Wi-Fi en H.265 PTZ-serie nu compatibel zijn met de NAS-surveillance van QNAP. Met de H.265 compressietechnologie zorgen Dahua's netwerkcamera's voor video met een lagere bandbreedte en een grotere beveiligingsefficiëntie.

Dahua Technology integreert QNAP NAS-systeem om de uitvoerbaarheid van video-surveillance uit te breiden

Hangzhou, China / 8 augustus 2017 Dahua Technology, een toonaangevende leverancier van oplossingen in de wereldwijde videobewakingsindustrie, heeft aangekondigd dat zijn netwerkcamera's Eco-Savvy 3.0, H.265 Wi-Fi en H.265 PTZ-serie nu compatibel zijn met de NAS-surveillance van QNAP. Met de H.265 compressietechnologie zorgen Dahua's netwerkcamera's voor video met een lagere bandbreedte en een grotere beveiligingsefficiëntie. QNAP surveillance applicaties integreren uitgebreide video surveillance functies in het NAS systeem, waardoor opslag uitbreidbaarheid en opslagruimte beheer functies ten goede komen aan toezicht gebruikers.

"Het is onze eer om samen te werken met Dahua Technology, en QNAP werkt aan het uitbreiden van de NAS-surveillance applicatie schaal," aldus Alan Kuo, productmanager van QNAP. "We zijn blij om aan te kondigen dat Dahua Technology's Eco-Savvy 3.0, H.265 Wi-Fi en H.265 PTZ-serie netwerkcamera's goed zijn geïntegreerd met QNAP surveillance oplossingen. We zullen onze gebruikers meer flexibiliteit bieden bij het selecteren van geschikte IP-camera's bij het implementeren van hun surveillance-oplossing. "

Dahua Technology heeft een van de meest uitgebreide systemen van surveillance camera's in de industrie. De integratie met QNAP NAS biedt klanten meer uitgebreide functionaliteiten om aan elke eis te voldoen. "Open, Integratie en Innovatie is ons leidende principe," aldus Daniel Chau, directeur overzeese marketing van Dahua Technology. "We staan open voor samenwerking met platformpartners, zoals QNAP, om een end-to-end oplossing voor klanten te vormen. We waarderen de waarde van onze relatie en we verwachten dat de vraag naar deze cloud surveillance oplossing snel groeit. "

Dahua Eco-Savvy 3.0-camera's bieden een indrukwekkend scala aan slimme detectiefuncties, waaronder gezichtsdetectie, tripwire-detectie en intrusion detection. Dahua Wifi 265 camera's ondersteunen H.265 compressie, menselijke detectie en ook slimme tracking. Met Dahua H.265 PTZ-camera's met krachtige optische zoom en nauwkeurige pan / tilt / zoom-prestaties, bieden we een groot bereik vor toezicht houden.

Over QNAP Systems, Inc.

QNAP Systems, Inc., als zijn merkbelofte "Quality Network Appliance Provider", streeft ernaar om alomvattende aanbiedingen te bieden voor netwerkoplossingen (NAS) en netwerkvideo-recorder (NVR) oplossingen die zijn uitgerust met gebruiksvriendelijke, robuuste werking, Grote opslagcapaciteit en betrouwbare betrouwbaarheid. QNAP integreert technologieën en ontwerpen om kwaliteitsproducten te brengen die effectief verbeteren op het gebied van het delen van bestanden, virtualisatie applicaties, opslagbeheer en bewaking in de zakelijke omgevingen, en het vermaakleven voor thuisgebruikers verrijken met het aanbieden van een leuke multimedia-ervaring. QNAP heeft zijn hoofdkantoor in Taipei en biedt oplossingen voor de wereldwijde markt met non-stop innovatie.

Over Dahua Technology

Zhejiang Dahua Technology Co, Ltd is een toonaangevende oplossing leverancier in de wereldwijde video surveillance industrie. In 2016 werd Dahua als 4e in de "Security Top 50" door A & S International uitgeroepen. Dahua is toegewijd aan het leveren van hoogwaardige oplossingen en producten met de nieuwste technologieën om onze eindgebruikers succesvol uit te voeren. Het bedrijf beschikt over meer dan 6.000 R & D-ingenieurs en technisch personeel op het gebied van cutting-edge technologieën in camera lens, beeldsensor, video codering en transmissie, ingebedde processor, grafische verwerking, videoanalyse, betrouwbaarheid van software, netwerkbeveiliging en andere technologieën.