Dahua Technology neemt HDCVI naar het 4.0 tijdperk

28 April 2017
Dahua introduceert het HDCVI 4.0 technologie netwerk met 3 key-componenten: 4K-HDCVI voor superieure video opnames, IoT-HDCVI voor multidimensionale sensing en AI-HDCVI om de HDCVI-video om te zetten in doorzoekbare BOOLEAN data.

De volgende grote stap, Dahua Technology neemt HDCVI naar het 4.0 tijdperk

Hangzhou, China / 28 april 2017. HD Analoog wordt al vrij snel de mainstream in de wereld van analoge video. De verwachting is dat tegen 2018 meer dan 90% van de analoge cameras HD Analoog zullen zijn (IHS report van 2016). Dahua leidt sinds de introductie van de HDCVI technologie in 2012 de industrie en werkt sinds die tijd continue om de beste prestaties te leveren op het gebied van resolutie, licht gevoeligheid, intelligence en bruikbaarheid van de HDCVI gemeenschap. Het uitgebreide assortiment van de HDCVI kan zich vrij eenvoudig vergelijken met het IP assortiment. Gebruikers kunnen het beste systeem voor hun behoeften kiezen zonder gebonden te zijn aan alleen IP systemen. De verschijning van de Multi-mode DVR, welke van HDCVI, TVI, AHD, CVBS en IP cameras op kan nemen, maakt het vrij eenvoudig om een bestaande installatie te upgraden.

De toekomstige ontdekking van HD Analoog moet voldoen aan de IoT en de "big-data" applicaties welke de drijfveer zullen zijn voor de beveiligings systemen in de komende jaren. AI (Artificial Intelligence) Deep Learning is een zogenaamd "key-technologie-component" welke dit mogelijk moet maken.

Treed binnen in een nieuw tijdperk – HDCVI 4.0
Dahua introduceerthet HDCVI 4.0 technologie netwerk met 3 key-componenten: 4K-HDCVI voor superieure video opnames, IoT-HDCVI voor multidimensionale sensing en AI-HDCVI om de HDCVI-video om te zetten in doorzoekbare BOOLEAN data. Gedurende 2017 zullen er verschillende nieuwe producten aan de HDCVI productlijn worden toegevoegd om zodoende te kunnen voorzien in de vraag naar een uitgebreidere ervaring. De HDCVI community kan flink wat meer mogelijkheden verwachten om de HDCVI technologie te gebruiken in de applicatie sfeer.

Dahua 4K-HDCVI integeert 4K Ultra HD beeld en DVR opnames. De HDCVI technologie architectuur is ontwikkeld om de zogenaamde "bottleneck" te verslaan welke ontstond met de bandbreedte welke nodig is om de hoge resolutie beelden te verkrijgen wat tot nu toe alleen mogelijk was met IPC. Dit is een enorme doorbraak voor het uitbreiden van het HDCVI potentieel in de toekomst. De Dahua IoT-HDCVI technologie in combinatie met de IoT sensing technologie maakt het mogelijk dat de cameras basis functionaliteiten ip het gebied van video informatie doorgeven. Gebruik makend van IoT sensoren zijn de coax-kabels in staat om naast video signaal, ook informatie over zoals alarm, temperatuur en luchtvochtigheid door te geven. De HDCVI technologie ondersteunt complexe dataoverdracht tussen de camera en DVR, en maakt het om een IoT oplossing te vormen tussen voor een multi-dimensionale camera en een DVR. De bijna "real-time" overdracht van HDCVI verbetert ook de reactietijd van IoT applicaties. Dahua AI-HDCVI technologie integreert HDCVI video en audio met AI (Artificial Intelligence) Deep Learning. De AI-HDCVI technologie werkt met bijna menselijke accuratesse in beeld classificatie en stem-herkenning om HDCVI beeld en geluid om te zetten in doorzoekbare Boolean data. De output van deze analyse kan het probleem oplossen welke ontstaat door de toewijzing van middelen bij klanten in de retail industrie of in het management van de stedelijke verkeers analyses.

De schaalbare en uitbreidbare architectuur van HDCVI maakt het mogelijk om toekomst bestendige producten en oplossingen te ontwikkelen. Het beschermt de investering van de klant door naadloze upgrades naar nieuwe technologieen mogelijk te maken als deze ontstaan. Dahua HDCVI 4.0 omvat 4K-HDCVI, IoT-HDCVI, en AI-HDCVI en leid de industrie naar het nieuwe tijdperk van hogere resolutie , meer intelligentie en gemak.

Dahua Technology brengt HDCVI in het 4K tijdperk, een heldere wereld.
4K-HDCVI is het eerste product dat Dahua Technology in 2017 heeft gelanceerd. Terwijl de industrie zich door de bandwijdte-beperking probeert heen te breken, introduceert Dahua de eerste 4K Ultra HD oplossing door het inzetten van een superieur signaal modulatie mechanisme en ruisonderdrukkings technologie. Het is mogelijk om 4K video signaal over een afstand van 700m te sturen (RG6 kabel). De Dahua 4K-HDCVI range omvat een 4K box-camera, 4K IR bullet & dome camera, 4K fish-eye panorama camera, 4K multi-sensor 180graden panorama camera en een serie van 4K XVR (multi-modes DVR). De Dahua 4K-HDCVI levert 3840 (H) x 2160 (V) ultra-high defenitie beeld, vergelijkbaar met 4 1080HD camera's wat een grote beeldhoek en tegelijkertijd een helder beeld geeft.

Alle HD analoge technologieen worden beperkt door de data transmissie van de coax-kabels, aangezien deze niet in staat waren om de 4K resolutie door te geven. Dahua Technology benut de superieure signaal moduliatie en ruisonderdrukking technologie, welke zijn ontwikkeld voor de TX en RX chipsets om autonoom door de beperking heen te gaan. De Dahua 4K-HDCVI producten zijn gemaakt voor lange afstand transmissie.

• RG6 coaxiaal kabel voor 700m video en audio "lose-less" transmissie
• RG59 coaxiaal kabel voor 500m video en audio "lose-less" transmissie
• UTP Cat6 netwerk kabel voor 300m video en audio "lose-less" transmissie

De nieuwe 4K XVR recorder is compatible met alle bestaande HDCVI / HDTVI / AHD cameras en ondersteund tegelijkertijd CVBS en IP cameras. Al deze mogelijkheden maken het upgraden naar 4K veel makkelijker en kosten efficienter. De installatie, configuratie, bediening en onderhoud van de 4K HDCVI zijn hetzelfde als ervoor, met het behoud van de plug&play gemak van de analoge video. Zodra onze bestaande DVR is vervangen door een nieuwe 4K XVR, dan is het eenvoudig om de bestaande camera te vervangen met een 4K camera. Het is vanzelfsprekend ook mogelijk om vanaf het eerste moment te beginnen met een 4K camera.

DH-HAC-HF3805G integreert de Sony 4/3" 8MP STARVIS sensor en is in staat om output te leveren op 3480 (H) en 2160 (V) ultra HD met indrukwekkende "night performance" door de grotere sensor. Het is ook de eerste analoge HD camera welke gebruikt maakt van de M43 lensvatting in de "security industry" wat direct de brede selectie van M43 lenzen beschikbaar maar voor de klanten. Gebruikers kunnen de juiste lens kiezen aan de hand van verschillende scenarios. Deze camera levert ook functies als autofocus, beeldvergroting voor dynamische detectie en een link naar een alarm zonder gebruik te hoeven maken van een back-end. Alle settings kunnen direct bediend worden vanuit een OSD menu en gebruikt met de juiste behuizing is deze camera geschikt voor "outdoor-surveillance". De DH-HAC-HF3805G is werkelijk DE camera voor "high-performance" surveillance in slechte lichtomstandigheden.

Nog een "Star Product" is de DH-HAC-PFW3601, de eerste HD Analoog multi-lens infra rood camera met een 4K 180 graden panoramisch bereik. Dit "Star Product" maakt gebruik van Dahua's geavanceerde beeld-stitch algoritme om naadloos 180 graden beelden te produceren. Het kan allemaal eenvoudig worden bediend en aangestuurd via het OSD menu. Door gebruik te maken van drie Sony STARVIS sensoren en een lens met een diafragma van f1.4, levert deze camera een hoge beeldkwaliteit, zelfs in situaties met weinig licht. Daarnaast voorziet de camera in een panoramisch beeld wat naadloos wordt geproduceert vanaf 3 verschillende lenzen. Wanneer men met de 4K XVR werkt is eer een mogelijkheid om electronisch cruize model op te zetten waardoor er verschillende-target split-screen beelden zijn welke via de "magnifying tracking function" gebruikt kunnen worden. Dit komt ten voordeel van de detectie van bewegende beelden in kritische omgevingen. Als extra zijn de camera's uitgerust met IP67 en IK10 certificeringen, wat het een goede keuze maakt voor belangrijke ingang- en uitgangen, stadsvervoer kruisingen en parken.

4K-HDCVI, IoT-HDCVI en AI-HDCVI zijn de drijvers van de groei van de markt voor HD Analoog en beschermen de investeringen van de HDCVI klanten. Gedurende 2017 zullen er verschillende nieuwe producten worden geintroduceerd om het HDCVI 4.0 framework te ondersteunen. Volg ons ook op Facebook voor alle komende product introducties.