Dahua Ecosavvy 3.0 & 4K PTZ compatibel met Genetec

15 May 2017

Dahua Ecosavvy 3.0 & 4K PTZ camera compatibel met Genetec

HANGZHOU, China / 12 mei, 2017

Recentelijk heeft Dahua Technology, een wereld speler op het gebied van geavanceerde beveiligings oplossingen, aangekondigd dat de ECO-savvy 3.0 en de 4K PTZ camera’s geintegreerd zijn met de Genetec Security Center 5.6GA. Nu zijn de ECO-savvy 3.0 en de 4K PTZ camera’s goed compatible met de Genetec Security Center 5.6GA. Kijk op www.genetec.com om de voorgenoemde Dahua producten te zien.

De Dahua Eco-savvy 3.0 camera is in staat om real-time 1080p / 60fps te leveren, 4Mp video streams op 30fps en 4K video streams op 15fps. De real-time hoge resolutie is met name geschikt voor applicaties welke een zeer gedetailleerde surveillance behoefte hebben. De laatste H.265 compressie verkleint de bandbreedte tot de helft en zodoende verlaagt het de opslag kosten. Deze serie heeft een indrukwekkende range met smart-detection kenmerken zoals gezichtsherkenning, trip-wire detection, en indringers detectie. Deze features zorgen ervoor dat de gebruikers de beschikking hebben over meer precisie video analytics en als resultaat een grotere efficiency op het gebied van beveiliging.

Geladen met een krachtige optische zoom en accurate pan/tilt/zoom is de 4K serie een range die in staat is om een enorm detail te leveren in een groot gebied. De camera levert een 4K resolutie op 25/30 bps met 30x optische zoom. De camera combineert een mechanische dag/nacht IR cut filter voor de hoogste beeld kwaliteit in variabele lichtomstandigheden, dag en nacht.

Genetec, een wereldwijde innovator sinds 1997, is eigenaar van het op een na grootste 3rd party VMS platform ter wereld.  Ze ontwikkelen open-platform software, hardware en cloud-based services voor de fysieke security en de publieke veiligheid security. Het meest belovende product, Security Center, verenigt IP-gebaseerde video surveillance, access control en automatische kentekenplaatherkenning (ALPR) in een platform.

“Integratie met Genetec is een enorme doorbraak dit jaar voor Dahua in de internationale markt” aldus James, Deputy General Manager van Dahua Overseas Business Center, “omdat het klanten helpt om Dahua producten te adapteren in hun toekomstige projecten, wat de mogelijkheden weer vergroot”.

Partnering met Genetec is volledig in lijn met Dahua’s voornaamste doel van open integratie en klant orientatie. Met de nadruk op technologische ontwikkeling, kwaliteit en service, streeft Dahua naar de wereldklasse met de producten en services; trying to build a "Safer Society, Smarter Living".

Volg Dahua BeNeLux ook op Facebook voor meer en instant updates.