Dahua kiest voor Synopsys voor de beveiliging van IoT

15 June 2017
Dahua heeft vandaag de samenwerking met Synopsys aangekondigd waarbij het ontwikkelen van de beveiliging van het internet-of-things (IoT) centraal staat.

Dahua Technology kiest voor Synopsys Software Integrity Platform om de Internet of Things (IoT) producten te beveiligen

Werelds leidende leverancier van Video Surveillance ontwikkelt samen met Synopsys Solutions beveiliging en kwaliteit in de software ontwikkeling en supply chain

HANGZHOU, CHINA / June 15, 2017 – Vandaag heeft Dahua Technology Co., Ltd. (SZSE: 002236), een leidende solution provider in de wereldwijde video surveillance industrie, de samenwerking met Synopsys (Nasdaq: SNPS) aangekondigd waarbij het ontwikkelen van de beveiliging van het internet-of-things (IoT) producten en oplossingen centraal staat. Door de uitgebreide portfolio van oplossingen en services van Synopsys te implementeren versterkt Dahua het aanbod door nu ook veiligheid en kwaliteit toe te voegen aan de software-ontwikkeling lifecycle en supply chain.

“Wij vinden dat we een verplichting hebben naar onze wereldwijde klanten database – van residentieel tot zakelijk – om de hoogste kwaliteit te leveren maar ook de meest veilige internet-connected apparaten” aldus Fu Liquan, chairman van Dahua Technology. De zeer complete oplossingen en services van Synopsys maken het voor ons mogelijk om het ontwikkelingsproces beter te bouwen en zodoende de software risico’s te beperken waarmee we de mogelijke kwetsbaarheden van onze producten weten te minimaliseren.

Dahua Technology heeft Synopsys-tools geïmplementeerd om software beveiligings- en kwaliteitsvraagstukken in de SDLC aan te pakken met behulp van meerdere technologieën, waaronder statische analyse, fuzz-testen en software-analyse. Dahua Technology heeft ook deelgenomen aan de Building Security in Maturity Model (BSIMM) gemeenschap en zal een BSIMM-assessment ondergaan, een uitgebreid benchmarking proces dat een objectief, data-driven visie biedt op zijn huidige software beveiligingsinitiatief. Met behulp van de BSIMM-resultaten zal Dahua een baseline opstellen van zijn software beveiligingsprogramma, dat zal worden gebruikt om zijn inspanningen te sturen om de veiligheid en kwaliteit van zijn producten voortdurend te verbeteren.

"Als organisaties IoT-apparaten introduceren in de markt, is het van essentieel belang om hun veiligheid te garanderen en de gegevens en privacy van klanten te beschermen", zegt Andreas Kuehlmann, senior vice-president en algemeen directeur van de Synopsys Software Integrity Group. "Dahua's beslissing om met Synopsys te betrekken, benadrukt hun inzet om hun klanten te voorzien van IoT-apparaten die het hoogste veiligheidsniveau bevatten."

Over Dahua Technology

Zhejiang Dahua Technology Co, Ltd is een toonaangevende product- en oplossingsaanbieder in de wereldwijde videobewakingsindustrie. In 2016 werd Dahua als 4e in de "Security Top 50" door A & S International uitgeroepen. Dahua is toegewijd aan het leveren van het hoogste kwaliteitsproduct met de nieuwste technologie om onze klanten succesvol uit te voeren. Het bedrijf beschikt over meer dan 6.000 R & D-ingenieurs en technisch personeel dat zich bezighoudt met cutting-edge technologieën in camera lens, beeldsensor, video codering en transmissie, ingebedde processor, grafische verwerking, videoanalyse, betrouwbaarheid van software en netwerkbeveiligingstechnologie. Meer informatie vindt u op www.dahuasecurity.com.

Over Synopsys

Synopsys, Inc. (Nasdaq: SNPS) is de Silicon to Software ™ -partner voor innovatieve bedrijven die de ontwikkeling van de elektronische p roducts en software applicaties die we elke dag vertrouwen. Synopsys is wereldwijd het 15e grootste softwarebedrijf en heeft een lange geschiedenis om wereldwijd leider in elektronische ontwerpautomatisering (EDA) en halfgeleider-IP te zijn en groeit ook haar leiderschap in softwarebeveiliging en kwaliteitsoplossingen. Of u nu een systeem-on-chip (SoC) ontwerper maakt van geavanceerde halfgeleiders, of een softwareontwikkelaar die toepassingen toepast die de hoogste veiligheid en kwaliteit vereisen. Synopsys heeft de oplossingen die nodig zijn om innovatieve, kwalitatief hoogstaande en veilige producten te leveren. Lees meer op www.synopsys.com.

HANGZHOU, CHINA / June 15, 2017 – Vandaag heeft Dahua Technology Co., Ltd. (SZSE: 002236), een leidende solution provider in de wereldwijde video surveillance industrie, heeft vandaag de samenwerking met Synopsys (Nasdaq: SNPS) aangekondigd waarbij het ontwikkelen van de beveiliging van het internet-of-things (IoT) producten en oplossingen centraal staat. Door de uitgebreide portfolio van oplossingen en services van Synopsys te implementeren versterkt Dahua het aanbod door nu ook veiligheid en kwaliteit toe te voegen aan de software-ontwikkeling lifecycle en supply chain.

Meer informatie over Dahua Intelligent Security Surveillance producten en oplossingen vindt u op deze site.

Over Dahua Technology

Over Synopsys