Dahua en Microsoft op naar "Digitale Transformatie"

22 August 2017

Dahua en Microsoft op zoek naar "Digitale Transformatie" voor de Link naar de Global Cloud Markt

Hangzhou, China / 3 augustus 2017. Midden juli werd de 2017 Microsoft Inspire Global Partner Conference gehouden in Washington, DC. Dahua Technology Co., Ltd. werd uitgenodigd om de conferentie bij te wonen, samen met de wereldleidende industriële pioniers, experts en innovators voor diepgaande discussies over de laatste onderwerpen van het nieuwe digitale tijdperk, zoals cloud computing, big-data, kunstmatige intelligentie (AI) en hun toepassingen te onderzoeken. Adjunct-algemeen directeur van Dahua R & D Center, de heer Yang Bin heeft deelgenomen aan de conferentie als een vertegenwoordiger van Dahua.

Zoals Microsoft CEO Satya Nadella op de conferentie noemde, is de wereldmarkt momenteel in de grip van een tij van digitale transformatie. Technologieën zoals kunstmatige intelligentie (AI), het internet van dingen (IoT), big-data en de cloud veranderen de traditionele bedrijfsmodellen. De heer Yang Bin stond tegenover 4,5 miljard dollar digitale zakelijke markt en zei dat Dahua zich inzet voor een videobewuste intelligente oplossingen en operationele dienstverlener. Daarnaast zet Dahua zich in om ook om een veiliger samenleving te creëren en een slimmer leven door middel van multidimensionale serviceketen toepassingen die “cloud computing” bundelen, alsook big-data, AI, IoT en verwante digitale technologieën. De Dahua "Deep Sense" gezichtsherkenningstechnologie heeft de efficiëntie en toepassingen van big-data op het gebied van videobewaking enorm verhoogd; Inzet van Dahua gezichtsherkenningstechnologie is ook zeer snel geweest op het gebied van openbare veiligheid, vervoer, financiën en andere industrieën. In mei 2017 lanceerde Dahua zijn Product of the Year - Intelligent Cloud Storage, die intelligente video surveillanceproducten integreert om een geheel nieuwe ervaring te creëren en de ontwikkeling van video-IoT te bevorderen.

Dahua heeft actief de geavanceerde cloudtechnologie geïntroduceerd en is voortdurend uitgebreid met de dekking in de video cloud sector. Dahua Cloud's wereldwijde koppeling vereist samenwerking met toonaangevende wereldwijde cloud service providers zoals Microsoft (Microsoft Azure) en in stand houden van diepgaande uitwisselingen. Het vereist ook het gebruik van innovatieve technologieën, zoals big-datadiensten, intelligente erkenning, machineonderwijs en AI, om de hoge kwaliteit van producten en diensten te waarborgen, evenals de uitbreiding van de markt. De heer Yang Bin heeft gezegd dat "Enterprise-overgang in de cloud nodig is om de kracht van ons ecosysteem te gebruiken om wederzijds voordeel te realiseren. Dahua Technology combineert in de toekomst de sterke punten van onze wereldwijde partners en bouwt voort op een visie op wereldwijde samenwerkingsverbanden met als doel te helpen de economie van de wereld naar de digitale overgang te voltooien. "

Dahua is ervan overtuigd om samen met Microsoft in de toekomst zakelijke innovatie en ontwikkeling te realiseren, waardoor digitale transformatie wordt gezocht om de wereldwijde cloud markt te koppelen. Met een missie van 'Safer Society, Smarter Living' blijft Dahua blijven richten op 'Innovation, Quality and Service', om partners en klanten over de hele wereld te dienen.